Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2013. január 18., péntek

Tavaszváró

"Január - február itt a nyár!" Szoktuk mondogatni gyakorta ilyenkor, január tájékán a biztató közmondást. Hát én egyenlőre a tavaszt várom, de azt nagyon! Az üzletekben a karácsonyi árudömping után már most megjelentek a vetőmagvak, igen széles választékban.  Persze nem bírtam ellenállni nekik és vásároltam néhány, szám szerint 4 darab mini üvegházat. Alig várom, hogy el lehessen vetni a magvakat, s nézni, lesni, hogy mikor indulnak fejlődésnek. Aj ilyenkor érzem igazán, hogy ízig - vérig falusi lány vagyok :D:D

Az árvácskáknak nem bírtam ellenállni, pedig tavaly jól megjártuk, amikor nagy nekibuzdulásomban vásároltam vagy 63 csomag magot, s azt szépen rendben el is vetettük, a párommal és anyummal közmunka keretében. Persze egy szál nem sok, annyi sem kelt ki belőle :D:D. Na aztán a páromtól azóta is hallgatom, hogy nem éppen az árvácska volt a tavalyi év legjobb ötlete:))! Optimista vagyok, remélem ezek most kikelnek....Aztán majd mutatom a fejlődési folyamatokat, talán február közepén el tudom őket vetni....

Az ominózus magvak, remélem ezek most kikelnek...




A csomag tartalma


Ez is az...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...